Darbai

SEB: Finansinio saugumo testas

Finansinių nusikaltimų schemos šiandien tokios sudėtingos ir taip greitai kinta, jog kiekvienas gali tapti apgavikų auka. Informacijos apie tai yra, tačiau daugumai žmonių ji atrodo pernelyg sudėtinga.

Mūsų sprendimas – interaktyvus testas, kuris simuliuoja dialogą su sukčiumi ir leidžia vartotojams atsidurti atakuojamo žmogaus kailyje. Taip per įtraukiančią patirtį žmogus gali sužinoti, ar yra pakankamai atsparus sukčių atakoms.

Projektas įgyvendintas visose trijose Baltijos šalyse, bendradarbiaujant tarp Havas tinklo agentūrų. Kampanija buvo itin sėkminga – bent du kartus viršijo planuotus rezultatus. Į testo puslapį užsuko virš 230 000 žmonių ir 28 proc. jų testą atliko pilnai.

Projektas gavo daugybę apdovanojimų įvairiuose festivaliuose: “Best Marketing Eesti” (Estija, Grand Prix), „PR Lapės“ (Lietuva), „Mi: & links” (Latvija) ir kt.

Klientas
SEB

Ieškote partnerio savo komunikacijos projektams?