Darbai

Wisdom Trash

Ko reikia, kad žmonės kalbėtų apie tokį nuobodų produktą, kaip šiukšlių maišai? Reikia šmaikštaus dizaino ir kad prakalbėtų patys maišai!

Problema

Šiukšlių maišai yra mažo įsitraukimo produktas, nepasižymintis jokiomis patraukliomis savybėmis. Vartotojai niekada negalvoja apie šiukšlių maišus, nesureikšmina pasirinkimo, o prekybininkų lentynos pripildytos privačių prekinių ženklų ir neįsileidžia kitų.

Idėja

„Kalbantys“ šiukšlių maišai su šmaikščiais patarimais, skatinančiais mus išmesti šiukšles ne tik iš namų, bet ir iš mūsų galvų.

Sprendimas

Ant kiekvienas maišo yra vis skirtingas patarimas su bendra, visus maišus vienijančia fraze – IŠMESK (pvz.: Viskas baigta. Išmesk ją iš galvos./ Turi per mažai draugų? Išmesk savo ego).Pakuotė komunikuoja abi išmetimo galimybes: tiek iš namų, tiek galvos. Be to, buvo sukurti šiukšlių maišai skirti šunų šeimininkams.

Rezultatai

Žmonės pradėjo kalbėti apie šiukšlių maišus! O prekybininkai juos įsileido taip lengvai, kad kovo mėnesį rinkoje pasirodę maišai iki balandžio mėnesio galo jau buvo pardavinėjami 110 parduotuvių visoje šalyje.

Apdovanojimai

BALTIC BEST finalininkas pakuočių kategorijoje, ADRENALINO finalininkas identiteto kategorijoje ir Sidabro strėlė pakuotės kategorijoje, NAPA 3 vietos laimėtojas.

Klientas
Ineza

Ieškote partnerio savo komunikacijos projektams?