Wisdom Trash
Ko reikia, kad žmonės kalbėtų apie tokį nuobodų produktą, kaip šiukšlių maišai? Reikia šmaikštaus dizaino ir kad prakalbėtų patys maišai!
Problema
Šiukšlių maišai yra mažo įsitraukimo produktas, nepasižymintis jokiomis patraukliomis savybėmis. Vartotojai niekada negalvoja apie šiukšlių maišus, nesureikšmina pasirinkimo, o prekybininkų lentynos pripildytos privačių prekinių ženklų ir neįsileidžia kitų.
Idėja
„Kalbantys“ šiukšlių maišai su šmaikščiais patarimais, skatinančiais mus išmesti šiukšles ne tik iš namų, bet ir iš mūsų galvų.
Sprendimas
Ant kiekvienas maišo yra vis skirtingas patarimas su bendra, visus maišus vienijančia fraze – IŠMESK (pvz.: Viskas baigta. Išmesk ją iš galvos./ Turi per mažai draugų? Išmesk savo ego).Pakuotė komunikuoja abi išmetimo galimybes: tiek iš namų, tiek galvos. Be to, buvo sukurti šiukšlių maišai skirti šunų šeimininkams.
Rezultatai
Žmonės pradėjo kalbėti apie šiukšlių maišus! O prekybininkai juos įsileido taip lengvai, kad kovo mėnesį rinkoje pasirodę maišai iki balandžio mėnesio galo jau buvo pardavinėjami 110 parduotuvių visoje šalyje.
Apdovanojimai
BALTIC BEST finalininkas pakuočių kategorijoje, ADRENALINO finalininkas identiteto kategorijoje ir Sidabro strėlė pakuotės kategorijoje, NAPA 3 vietos laimėtojas.